To normalne, że masz obawy podejmując decyzje. Szczególnie te, które wiążą się z dużymi wydatkami. Większość osób ma podobnie jak Ty. Podejmując decyzje zakupowe w firmach B2B, decydując o tym czy wydać kasę czy nie, czują lęk, ściska ich w środku i mają tysiące wątpliwości.
→ Boją się jak cholera, że jak się nie uda, to odpowiedzialność spadnie na nich
→ Że będą musieli więcej przy takim projekcie robić
→ Że oberwą za niepowodzenie
→ Że wydadzą kasę, a efektów nie będzie
Dlatego pracując ze swoimi klientami pomagam im ten strach oswoić:
↳ pokazuję podobne projekty, opowiadam o trudnościach w ich realizacji i o tym, jak te trudności zostały pokonane
↳ wskazuję zagrożenia pokazując jak możemy im przeciwdziałać
↳ pokazuję konkretne przykłady jak możemy zminimalizować ryzyko
↳ przygotowuję realne budżety wydatków
↳ przedstawiam na osi czasu i opisuję efekty, które możemy osiągnąć
↳ jasno i zrozumiale definiuję i układam wskaźniki, które będą obrazować efektywność
↳ pokazuję nie tylko “co”, ale też “jak” będziemy robić, żeby osiągnąć zamierzone cele
↳ układam przejrzysty i zrozumiały plan działania rozmieszczony w czasie
Bez zrozumienia obaw i zareagowania na nie, bardzo trudno jest efektywnie pracować. Wkrada się nerwowość. Trudno podejmować racjonalne decyzje. Dlatego zniwelowanie strachu i niepewności jest dla mnie kluczowe.
Zawsze będzie gdzieś wirować w powietrzu, ale okiełznanie, nie zamiecione pod dywan. Przegadane i wyciągnięte na światło dzienne. Nie straszy już tak bardzo i co najważniejsze nie demoluje roboty.
#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…🎈
🛒 B2B też sprzedaje w internetach!
👉 Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.