Rozpoczęcie przygody ze sprzedażą online to wymagający etap rozwoju Twojego biznesu!
Mam świadomość, że możesz obawiać się, że to przedsięwzięcie zakończy się niepowodzeniem. Strach przed porażką może paraliżować i uniemożliwiać podejmowanie dobrych decyzji.
Jako konsultant e-commerce, pomogę Ci przejść przez cały trudny i często mozolny proces. Będę z Tobą na każdym etapie uruchamiania Twojego sklepu internetowego. Od sprawdzenia pomysłów i celów biznesowych, poprzez budowę strategii, aż do koncepcji i planów działania. Ułożę realny i optymalny budżet kosztów. Pomogę wybrać technologię oraz jej dostawcę. Zaprojektuję i uruchomię dla Ciebie sklep internetowy, który będzie sprzedawał.
Moja pomoc? To głównie dowożenie tego, na co się razem umawiamy – gadamy, ustalamy i… działamy!
Zapraszam do współpracy:
- Właścicieli lub managerów w małych i średnich organizacjach.
- Firmy sprzedające w modelu B2B, które chcą uruchomić sprzedaż online lub zwiększyć jej efektywność.
- Firmy sprzedające w modelu B2C, chcące uruchomić lub usprawnić swój sklep internetowy.
Analiza potrzeb
Na początku poznaję i staram się zrozumieć Twoje cele biznesowe, problemy, wyzwania, z którymi się mierzysz oraz specyfikę Twojej branży. Wiedza ta pozwoli mi zbudować i dostosować rozwiązania do Twoich unikalnych wymagań.
Stworzenie i wdrożenie strategii
To kluczowy element, który powinien być pierwszym krokiem do budowy i zwiększania konkurencyjności Twojej firmy. Efektywna strategia marketingowo-sprzedażowa wymaga opracowania profilu potencjalnego klienta oraz kanałów i sposobów dotarcia do niego. Powinna zawierać procesy działań marketingowych, standardy procesów sprzedaży i precyzyjnie zaprojektowaną politykę cenową. Powinna uwzględniać rodzaje i formy komunikacji i przede wszystkim wartości i wyróżniki Twoje firmy.
Budżetowanie
Wiele firm szuka pomocy w przygotowaniu realistycznych budżetów na działania marketingowe oraz na rozwój e-commerce. Poukładam koszty w odpowiednie kategorie i zadbam o właściwą realizację.
Wybór modelu e-commerce
Razem zdecydujemy, czy lepszym rozwiązaniem będzie model B2B, B2C, czy może hybrydowy. To kluczowy krok, który wpłynie na strategię sprzedaży.
Planowanie i projektowanie
Opracuję szczegółowy plan działania oraz zaprojektuję intuicyjny interfejs użytkownika, aby zakupy były proste i przyjemne.
Wdrożenie platformy
Pomogę w wyborze odpowiedniej platformy e-commerce oraz w jej konfiguracji. Zadbam o to, aby wszystkie funkcje działały sprawnie od pierwszego dnia.
Testowanie i uruchomienie
Przeprowadzę dokładne testy, aby upewnić się, że wszystko działa jak należy. Po zakończeniu testów wspólnie uruchomimy sklep i rozpoczniemy jego promocję!
Szkolenia, warsztaty
Lubię dzielić się wiedzą. Podczas warsztatów i szkoleń dla Ciebie i Twojego zespołu podzielę się sprawdzonymi konkretnymi taktykami. Dostaniesz dawkę praktycznej wiedzy, którą zgromadziłem podczas realizacji wielu projektów.
Cześć, jestem Sebastian, panWokularach to właśnie ja 🙂
Pracuje z właścicielami firm, dyrektorami, managerami oraz specjalistami. Jestem praktykiem, który od ponad 20 lat swobodnie łączy marketing, sprzedaż i nowe technologie.